תנאי שימוש באתר
כללי
1. אתר האינטרנט קוויקי (להלן: quiky.co.il), הינו אתר אינטרנט המנהל מרכז קניות וירטואלי המיועד למשתמשי רשת האינטרנט. האתר מרכז מידע על מסעדות, ובתי קפה בישראל (להלן: “בתי האוכל”) אשר את מוצריהם ניתן לרכוש במסגרת האתר. חברת קוויקי ( ע”מ 032993321, מרח’ העצמאות 16 ביהוד), הפועלת בתחום שירותי המזון, הינה הבעלים והמנהלת של האתר.
2. האתר מהווה מקור למידע על בתי האוכל בישראל, ומאפשר לנוחיות החברים בו לרכוש ולהזמין באמצעותו את מוצריהם המגוונים של בתי האוכל השונים.
בתקנון זה תהא למונחים הבאים המשמעות כדלקמן:
3. “פעולה באתר”: הינה כל פעולה של השתתפות באתר או רכישת מוצרים/שירותים המוצעים למכירה.
“חבר באתר”: כל משתמש שעומד בתנאי ההצטרפות לחברות באתר וסיים את תהליך ההרשמה לאתר.
“תקנון האתר”: תקנון האתר כפי שיפורסם מעת לעת באתר קוויקי.
“מבצע פעולה”: כל חבר באתר המבצע פעולה באתר.
“מוצר”: מאכל ומוצר מזון מכל סוג שהוא המוצע למכירה באתר.
“מפעילי האתר”: קוויקי ו/או זכיין מטעמה.
“מחשב מרכזי” – מחשב או מספר מחשבים, המאחסן/ המאחסנים את אתר האינטרנט ו/ או את פרטי העסקאות הנערכות באמצעותו, ו/ או תיעוד של פעולות המתבצעות באתר.
המוצרים/שירותים המוצעים באתר
4. האתר מספק מידע על מגוון בתי אוכל, מידע הכולל בין היתר את המאכלים המוצעים על ידי בתי האוכל למכירה ומחיריהם. האתר משמש כמרכז הזמנות ומשלוחים, וניתן לרכוש דרכו את המאכלים המוצעים בו למכירה על ידי בתי האוכל השונים.
5. לצד כל מוצר המוצע באתר, או בפרסומים אחרים או אצל שירות הלקוחות של האתר, יופיעו או יועמדו לעיון, פרטי בית האוכל המוכר את המוצר, תיאור המוצר כפי שנמסרו על ידי בית האוכל שמספק את המוצר, מחירו הנקוב של המוצר, אופן הרכישה ותשלומים נוספים הנדרשים לאספקתו דוגמת דמי משלוח.
6. בצד מוצרים מסוימים ובצד תיאור בתי האוכל השונים ייתכן ויופיעו תצלומים של המוצר ו/או בית האוכל. פרסומו של תצלום המוצר ו/או של בית האוכל נעשה לצורכי המחשה בלבד ואין באי התאמת התצלום למראה המאכל בפועל כדי להוות עילה לתביעה מכל סוג שהוא ו/או לביטול הרכישה.
7. מובהר בזאת כי אין הכרח שהפרטים המפורטים לעיל יופיעו בכל מיקום באתר בו מוצע שירות/מוצר, ואף לא באתר כלל, וכי חלק מן הפרטים הללו יועמדו לידיעת הדורש אותם אצל שירות הלקוחות של האתר.
8. קוויקי שומרת לעצמה את הזכות להוסיף או לגרוע מוצרים ושירותים ממספר המוצרים/השירותים המוצעים למכירה באתר, וכן לקבוע את כמות המוצרים, מחיר הרכישה, אופני הרכישה (דרך התשלום, מספר התשלומים וכו’) ואת דמי ההשתתפות או התשלומים הנוספים, באם ישנם, ביחס לכל מוצר/שירות בכל עת כפי שתמצא לנכון.
חברות באתר ותהליך ההרשמה
9. החברות באתר מותנית במעבר תהליך הרשמה קצר המתבצע באמצעות האתר. במהלך תהליך ההרשמה יתבקש המשתמש למסור מספר פרטים. מסירת פרטים אלו הכרחית להצטרפות לאתר. עם סיומו של תהליך ההרשמה יתבקש המשתמש לבחור לעצמו סיסמה אישית שתשמש את המשתמש לביצוע ואישור פעולות באתר.
10. כל משתמש אשר הינו בעל כרטיס אשראי תקף השייך לאחת מחברות כרטיסי האשראי הפועלות בישראל רשאי להירשם לאתר.
11. מבלי לגרוע מן האמור לעיל, מובהר בזאת כי אישור העסקה על ידי חברת כרטיסי האשראי אשר דרכה התחייב המשתתף לבצע את הרכישה מהווה תנאי מוקדם והכרחי לקיום העסקה.
12. קוויקי שומרת לעצמה את הזכות שלא לאשר את הצטרפותו של משתמש לאתר ולשלול את חברותו של כל חבר באתר לפי שיקול דעתה הבלעדי.
הצהרות מבצע פעולה באתר
13. כל המבצע פעולה באתר מצהיר בעצם ביצועהּ כי קרא את תקנון האתר וכללי ההשתתפות בו, כי הינו מודע לתקנון האתר ולתוכנו וכי לא תהיה לו או למי מטעמו כל טענה או תביעה כנגד בעלי האתר או מפעיליו, מלבד טענות הקשורות בהפרת התחייבויות מפורשות של בעלי האתר או מפעיליו על פי תקנון זה.
אופן רכישת המוצרים/שירותים באתר
14. הזמנת מוצרים/שירותים באתר תיעשה באמצעות האתר. בעת ביצוע ההזמנה יידרש מבצע הפעולה באתר להזין למערכת את כתובת הדואר האלקטרוני ואת הסיסמה אותם מסר כשנרשם לאתר.
15. קוויקי שומרת לעצמה את הזכות לשנות את אופן רכישת המוצרים, את מחירי המוצרים ואת סכומי המינימום והמקסימום שנקבעו לרכישה ו/ או להזמנת למשלוחים וכן כל פרט אחר הקשור לתהליך הרכישה ולמתן שירותי האתר לפי שיקול דעתה הבלעדי.
16. קוויקי שומרת לעצמה את הזכות שלא לאשר את ביצועה של רכישה לפי שיקול דעתה הבלעדי ובלבד שכאשר החליטה שלא לאשר את ביצועה של רכישה תדאג ליידע את הלקוח על החלטתה תוך זמן סביר. הודעת קוויקי על החלטה כאמור תישלח לכתובת הדואר האלקטרונית, שנמסרה על ידי המשתמש למערכת בעת ביצוע ההזמנה ו/או תעשה באמצעות הודעה טלפונית למספר הטלפון שנמסר על ידו. משתמש שמסר כתובת דואר אלקטרונית שגויה ו/או מספר טלפון שגוי יישא באחריות לכך שנמנעה ממנו קבלת הודעות מאת קוויקי.
17. היה ונעשה שימוש בקופון ו/או כל מבצע אחר שקוויקי תפרסם ו/או תשווק ו/או תפיץ מעת לעת בפרסומים שונים או בכל צורה אחרת, ונעשה שימוש שלא כדין ו/או שלא בתום לב ו/או בניגוד להנחיות בקופון ו/או במבצע, רשאית קוויקי לבטל את הרכישה או את הקופון או את המבצע, ולחייב את הלקוח בסכום העסקה המקורי, ובלבד שכאשר החליטה קוויקי לדחות שימוש בקופון ו/או במבצע, תדאג קוויקי ליידע את הלקוח על החלטתה תוך זמן סביר. הודעת קוויקי על החלטה כאמור תישלח לכתובת הדואר האלקטרונית, שנמסרה על ידי המשתמש למערכת בעת ביצוע ההזמנה ו/או תעשה באמצעות הודעה טלפונית למספר הטלפון שנמסר על ידו. משתמש שמסר כתובת דואר אלקטרונית שגויה ו/או מספר טלפון שגוי יישא באחריות לכך שנמנעה ממנו קבלת הודעות מאת קוויקי.
תשלום
18. מבצע הפעולה יחויב בתשלום עבור המוצר/השירות שאותו רכש באמצעות כרטיס האשראי עם ביצוע ההזמנה.
19. ברכישה במסלול תשלומים, בהתאם לתנאי התשלום המפורסמים באתר, יחויב חשבון הבנק של מבצע הפעולה באמצעות כרטיס אשראי, וזאת לפי תנאי הרכישה המפורסמים באתר לגבי כל מוצר/שירות.
20. במקרה שמבצע הפעולה יפגר בתשלומיו תהא קוויקי רשאית להעמיד את יתרת התשלומים לפירעון מיידי.
אחריות למוצרים/שירותים הנמכרים באתר
21. האחריות הבלעדית לאספקת המוצרים המוצעים באתר ולטיבם ואיכותם חלה לפי העניין על היצרנים ו/או היבואנים ו/או המשווקים המורשים של המוצרים/השירותים ו/או בתי האוכל המציגים את מוצריהם באתר, ו/או הזכיינים המקומיים/אזורים על-פי החוקים והתקנות להגנת הצרכן.
22. מבצעי הפעולות באתר מצהירים כי תוכן סעיף זה הובא לידיעתם, וכי ידוע להם שקוויקי והאתר פטורים, ולא יישאו בכל אחריות לכל נזק שייגרם, במישרין או בעקיפין, למוצר/שירות ו/או בשל המוצר/השירות לרבות מחמת איכותו, טיבו, השימוש בו, איחורים באספקה וכיו”ב.
23. במקרה של איחור באספקת ההזמנה מעבר לזמן המוצהר באתר או במוקד ההזמנות הטלפוני בעקבות איחור בהכנת ההזמנה ע”י המסעדה ו/או בעיה אחרת הגורמת לאיחור באספקה נודיעך על האיחור הצפוי.
לפרטים נוספים ניתן לפנות למוקד שירות הלקוחות של קוויקי בטלפון 3255* שלוחה 2.
אבטחת האתר
24. פרטי עסקה שנעשית באתר, לרבות שם מבצע הפעולה, מספר כרטיס האשראי, תוקפו, שם בעל הכרטיס ומספר תעודת הזהות שלו, יועברו באמצעות פרוטוקול אבטחה מוצפן למחשב המרכזי. התקשורת מוצפנת בתעודת SSL, אורך מפתח הצפנה – 1024 ביט, של חברת Comodo LTD.
הגנת הפרטיות
25. בפרטי הפעולה שהתבצעה באתר ובפרטי מבצע הפעולה ייעשה שימוש פנימי על ידי קוויקי בלבד. פרטים אלו לא יועברו על ידי בעלי האתר ומפעיליו לגורמים שאינם קשורים לפעילות האתר.
שונות
26. המחשב המרכזי של קוויקי מנהל רישום ממוחשב של כל הפעולות המתבצעות באתר. רישום זה יהווה ראיה לכאורה לאמור בפעולות אלו.
27. שעון השרת יהווה ראיה סופית ומכרעת בסוגיית השעה והתאריך בהם בוצעה פעולה באתר.
28. האתר מבצע משלוחים ליעדים שנקבעו על ידי מפעילי האתר. קוויקי שומרת לעצמה את הזכות לשנות את היעדים אליהם מבוצעים משלוחים, את מחירי המשלוחים ליעדים השונים ואת זמני ההגעה לכל יעד ויעד כפי שתמצא לנכון מעת לעת.
29. מחירי המוצרים המפורסמים באתר אינם כוללים את דמי המשלוח. דמי המשלוח נקבעים בהתאם ליעד ולמסעדה אליו וממנה מוזמנים המוצרים, ומוצגים למזמין בעמוד הראשי של האתר ובסיום תהליך ההזמנה.
30. בכל מקרה אשר בו מחמת כוח עליון נבצר יהיה מבעלי האתר או מפעיליו לנהל את רכישת המוצרים והשירותים במסגרת האתר כתקנם, יהיו בעלי האתר ומפעיליו רשאים לבטל את ההתקשרות עם הרוכשים, כולם או חלקם. “כוח עליון” בסעיף זה משמעו גורמים או אירועים אשר אינם בשליטת קוויקי אשר ימנעו או יעכבו את קיום הפעולות באתר או את אספקת המוצרים/השירותים, לרבות, ומבלי לפגוע בכלליות הדברים, תקלות מחשב, תקלות במערכת טלפונים או תקלות במערכות תקשורת אחרות, מקרה של חבלה או של אירוע בטחוני חריג. במקרים אלו, ובהם בלבד, ועל אף האמור לעיל, תשיב קוויקי למבצע הפעולה שהתבטלה כל סכום ששולם על ידו.
31. במידה ותחול טעות בתום לב בתיאור מוצר מסוים (במחירו, בתנאי התשלום, או בכל נתון אחר), רשאית קוויקי או מי מטעמה לבטל את עסקת הרכישה המסוימת שלגביה חלה הטעות, וקוויקי לא תהיה בעלת חוב כלפי מבצעי הפעולות שהעסקות עימם בוטלו. ביטול העסקה יתבצע באמצעות משלוח הודעה לכתובת הדואר האלקטרונית שנמסרה על ידי המשתמש ו/או באמצעות הודעה טלפונית למספר הטלפון שנמסר על ידו. משתמש שמסר לקוויקי כתובת דואר אלקטרונית שגויה ו/או מספר טלפון שגוי יישא באחריות לכך שנמנעה ממנו קבלת הודעות מאת קוויקי.
32. למשתמש אשר הזמין ארוחה למועד מאוחר (למשל: למחרת) יתאפשר לבטל את המשלוח עד שעתיים לפני שעת ההגעה הרצויה למעט במקרים שבהם הוכנו מנות מראש במיוחד עבור הזמנה זו.
למשתמש אשר הזמין ארוחה לאספקה באופן מיידי (עד כ-70 דקות) יתאפשר לבטל את ההזמנה עד 1 דקה מאישור ההזמנה על ידו כפי שנרשמה במערכת. לאחר מכן, ביטול יתבצע רק במידה והמסעדה טרם התחילה בהכנת המנות.
שירות לקוחות
33. קוויקי מקצה תשומת לב ומשאבים רבים לנושא שירות הלקוחות מתוך ההנחה הבסיסית ששירות הוא חלק אינטגרלי מהמוצר אותו היא מייצרת. לבירורים שונים ומידע נוסף ניתן לפנות לנציגי מחלקת שירות הלקוחות של קוויקי באמצעות דף יצירת קשר או בטלפון 3255* (כוכבית שלוש שתיים חמש חמש מכל טלפון) בימים א-ה בין השעות 11:45-22:45, וכשעה לאחר צאת השבת עד 22:45. המשלוח יסופק בתוך 40 דקות מרגע ההזמנה אלא אם צוין אחרת. במקרה של עיכוב בביצוע המשלוח, נודיעך על כך.
בכל בעיה המתעוררת עם המשלוח, מוקד שירות הלקוחות שלנו ישמח לעמוד לשירותך בטלפון 3255* שלוחה 2, או במייל.
מובהר בזאת כי על אף כל האמור בתקנון זה, קוויקי מתחייבת כי במידה ולא קיבלתם את הארוחה תקבלו את מלוא כספכם חזרה.
מקום השיפוט
34. סמכות השיפוט המקומית בכל עניין ומחלוקת תהיה נתונה אך ורק לבית המשפט המוסמך בתל אביב.
35. בכוונת קוויקי להרחיב את מגוון המוצרים והשירותים הניתנים באתר (להלן: “פעילות האתר”). מטבע הדברים עם הרחבת פעילות האתר ייתכן וידרשו שינויים בתקנון האתר. קוויקי שומרת לעצמה את הזכות לשנות את תקנון האתר בהתאם לפעילות האתר. במידה ואכן ישונה תקנון האתר על פי החלטת קוויקי ייתכן ויידרשו החברים באתר לאשר כי הם מאמצים את התקנון החדש כתנאי להמשך חברותם.